Loading... (0%)

Administrativ koordinator

18 april 2013

ADMINISTRATIV KOORDINATOR

I takt med att bolaget växer ökar behovet av en assistent och vi rekryterar nu en Administrativ koordinator till huvudkontoret i Göteborg.

Som administrativ koordinator kommer du att vara en viktig person på kontoret som ser till att den löpande driften fungerar. En del av rollen innebär att du ansvarar för att ta emot besökare, telefon, kontorsmaterial, post och bud, se till att kök och mötesrum hålls i bra skick. Den andra delen innebär att vara ett administrativt stöd till medarbetarna på kontoret i form av resebokningar, mindre konferensarrangemang och bokningar, publicera information på intranät och hemsida och vara behjälplig med presentationsmaterial.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av servicearbete och administration. Du har en genuin servicekänsla och engagemang, trivs med att ta initiativ och ligger gärna steget före andra. Du har en god administrativ förmåga och arbetar noggrant och strukturerat. Som person är du utåtriktad och gillar möten med nya människor, du har ett professionellt sätt och kan anpassa dig till olika människor och situationer. Dina kunskaper i svenska och engelska är goda både i tal och i skrift och när det gäller officeprogrammen använder du dem dagligen. Vi ser gärna att du har ett intresse när det gäller sociala medier.

Låter det här som något för dig? Välkommen med din ansökan här. Urval och intervjuer sker löpande så ansök gärna så snart som möjligt, men senast den 25 april. Önskar du veta mer om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Helena Bruman på 0735-405262.

Sofia - post author

No other information about this author.

Din webbläsare (Internet Explorer 8) är utdaterad. Uppdatera din webbläsare för att få bättre säkerhet och en bättre upplevelse på vår site.

Uppdatera din webbläsare